|
HAKU | OHJELMOINTIOSAAMINEN |
|
 |
|
|
Moduulit |
 |
Tarkempi kuvaus |
 |
Uudet lukutaidot | suositukset |
|
Luokka-asteittain |
Työnimi |
sisältö |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O1
ESIMERKKI |
KEKSI JA NÄYTÄ
esimerkki
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EHDOKKAITA |
|
|
|
|
|
|
|
|
KAAVA /
KOODI |
TUTKI,
YMMÄRRÄ JA
LUO
Loogisen ajattelun
perusteita mm.
syy- ja
seuraussuhteita
Algoritmit, kartat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÄLYÄ /
ARKI JA
YMPÄRISTÖ |
LÖYDÄ JA
KOKEILE
Arki
Miten toimii
Ongelmien
ratkaisu
Ohjelmoitu
ympäristö
Elämää tekoälyn
kanssa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
START/
RAKENNA JA
LUO
(Arki)
(Taide) |
KOKEILE, KÄYTÄ
JA LUO
Ohjelmoinnin
välineitä mm.
Robotiikka
Legot, anturit,
mittaaminen
Oma robotti/tuote
mm toisto,
musiikki, käsityö,
vuorovaikutteinen
taide |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PELIT |
LUO, TUNNISTA
JA TUNNE
Pelit
Draama
Vaikutukeinot |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|